• Zwroty i reklamacje

Zadowolenie Klienta jest naszym priorytetem, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby zakupione produkty były zgodne z opisem oraz ze zdjęciem, a także dobrze zabezpieczone na czas trwania transportu. Jednakże, jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy. Jeśli natomiast zakupiony towar jest wadliwy bądź uszkodzony, przysługuje Ci prawo do reklamacji.

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Jeśli otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy prosimy o wysłanie oświadczenia drogą elektroniczną na adres biuro@siloo.pl lub pocztą na adres: SILOO.PL sp. z o.o. ul. Główna 2a 58-311 Struga.
3. W przypadku odstąpienia od umowy dokonamy zwrotu wartości za zakupiony towar niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
4. Towar należy odesłać na adres: Siloo.pl sp. z o.o. , ul. Główna 2a, 58-311 Struga, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy.
5. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
6. Prawu do odstąpienia od umowy nie podlegają produkty zrealizowane na zamówienie zgodnie z dyspozycją konsumenta (np. albumy z personalizowanym grawerem, organizery z personalizowanymi wymiarami lub kolorami innymi niż w ofercie)

REKLAMACJA PRODUKTU
1. Jeśli otrzymany towar jest wadliwy/uszkodzony, należy zgłosić reklamację drogą mailową na adres: biuro@siloo.pl. Zgłoszenie powinno zawierać poniższe informacje:
a. zdjęcie ukazujące uszkodzenie Towaru,
b. opis zaistniałego uszkodzenia,
c. żądanie Konsumenta (wymiana produktu na nowy, naprawa produktu, zwrot pieniędzy).
2. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.